Μικροί μου συγγραφείς .....ανασκουμπωθείτε!!!

Συλλέξτε εμπειρίες,γεγονότα, βάλτε και τη φαντασία σας και αρχίστε να γράφετε.

Παρακολουθήστε αυτό το καταπληκτικό βίντεο με θέμα ζωγραφική στην άμμο.

Περιμένω τις ιστορίες σας!

‍‍‍‍‍Γειά σας. Περνάω τις καλοκαιρινές μου διακοπές στον Παράδεισο του Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής. Σήμερα πήγα με την μαμά, τον μπαμπά, την αδερφή μου και με φίλους μας στην Λαγόμανδρα. Καθήσαμε κάτω από τα πεύκα και παίξαμε ρακέτες. Μετά κολυμπήσαμε στη θάλασσα και πήγαμε βόλτα στα βράχια και είδαμε πολλά καβούρια. Μετά φάγαμε hot-dog στην παραλία. Αργά το μεσημέρι γυρίσαμε σπίτι. Το βράδυ θα πάμε για πίτσα και πολύ παιχνίδι στον παιδότοπο. Περνάω πολύ ωραία και δεν μπορώ να πω ότι μου λείπει το σχολείο. Την άλλη εβδομάδα θα πάμε στην Κέρκυρα. Τον Αύγουστο θα είμαστε ξανά στον Μαρμαρά και ένα βράδυ θα πάρουμε και την Έλια και θα πάμε στο Μεταγγίτσι. Φωτεινή

‍‍‍‍‍

Γεια σας. Την τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου πήγα με την οικογένειά μου στην Κέρκυρα. Μείναμε στο Daphnila Bay στην Δασιά της Κέρκυρας. Το ξενοδοχείο ήταν δίπλα στην παραλία και είχε δύο μεγάλες πισίνες. Την πρώτη ημέρα κολυμπήσαμε στην παραλία του ξενοδοχείου και το βράδυ πήγαμε στην Disco. Την επόμενη μέρα πήγαμε στο Αχίλλειο που παλιά ήταν το ανάκτορο της πριγκίπισσας Σίσσυ. Το παλάτι είχε πολύ ωραία αγάλματα, έπιπλα, πίνακες ζωγραφικής και τα κοσμήματα της πριγκίπισσας Σίσσυ. Είχε έναν τεράστιο κήπο με πάρα πολλά αγάλματα ανάμεσα στα οποία ήταν ο Αχιλλέας Νικών και ο Αχιλλέας Θνήσκων. Επίσης είχε πάρα πολύ ωραία θέα, πολλά λουλούδια και πολλά δέντρα και φοίνικες. Μετά πήγαμε στις Μπενίτσες και είδαμε το Μουσείο της Θάλασσας που είχε μέσα καρχαρίες, πολλά και σπάνια ψάρια και πολλά όστρακα, κοχύλια και πολλά άλλα είδη θαλάσσης. Την άλλη μέρα κολυμπήσαμε στην πισίνα του ξενοδοχείου και το απόγευμα πήγαμε στο Κανόνι και στο Ποντικονήσι. Το άλλο βράδυ κάναμε βόλτα στα στενά δρομάκια της Κέρκυρας που τα λένε καντούνια, προσκυνήσαμε στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα και ήπιαμε χυμό στην πλατεία Λιστόν, εκεί που το Πάσχα στην Πρώτη Ανάσταση πετάνε από τα μπαλκόνια τις κανάτες. Την πέμπτη ημέρα πήγαμε στην ωραιότερη παραλία της Κέρκυρας που είναι η Παλαιοκαστρίτσα όπου τα νερά ήταν γαλαζοπράσινα και πολύ κρύα. Κάναμε βόλτα με μία βάρκα και μπήκαμε μέσα σε σπηλιές. Μείναμε μία εβδομάδα και περάσαμε υπέροχα. Υστερα γυρίσαμε στον Μαρμαρά της Χαλκιδικής. Φωτεινή.

πύλη των Λεόντων

‍‍‍‍‍Γεια σας.

Οι διακοπές μου άρχισαν αρχές Αυγούστου, γιατί τότε πήγα με τους γονείς μου και την αδελφή μου, στο Ναύπλιο. Μείναμε σε ένα πάρα πολύ ωραίο ξενοδοχείο. Το πρωί μετά το πρωινό πηγαίναμε για μπάνιο στην παραλία της Καραθώνας. Με την μάσκα μου έβλεπα τον βυθό της θάλασσας και έπιανα καβουράκια. Με την αδελφή μου φτιάχναμε πύργους στην αμμουδιά και κάναμε βουτιές στα κύματα. Το βράδυ γυρνούσαμε στα δρομάκια του Ναυπλίου και βλέπαμε ψηλά το Παλαμίδι. Ο μπαμπάς μου, μου είπε ότι εκεί φυλάκισαν τον Κολοκοτρώνη. Μια μέρα πήγαμε στις Μυκήνες. Εκεί υπήρχε ένα κάστρο που περάσαμε απο μια μεγάλη Πύλη, η" Πύλη των Λεόντων". Κατά την μυθολογία εκεί ήταν ένα ανάκτορο που το έκτισε ο Περσέας, γίος του Δία. Μετά από πολύ περπάτημα στο βουνό πήγαμε στο μουσείο και είδαμε μια χρυσή μάσκα, αγάλματα, πύλινα κύπελα, κοσμήματα και νομίσματα. Μετά έμεινα με το παππού και την γιαγιά στην Αθήνα. Πέρασα ένα φανταστικό καλοκαίρι αλλά δυστυχώς πέρασε πάρα πολύ γρήγορα.

Δημήτρης Τ . ‍‍‍‍‍

‍‍‍‍Η εκδρομή στην Ιταλία‍‍‍‍

Στα τέλη του Ιουνίου πήγαμε μια εκδρομή με την μαμά μου και την αδελφή μου στην Ιταλία. Εκεί είδα πράγματα που στην Ελλάδα δεν υπάρχουν. Όπως κάποιους ανθρώπους που φορούσαν στολές που παρίσταναν αγγελάκια και πολλά άλλα φανταστικά πράγματα. Επίσης πήγαμε σε πολλές πόλεις της Ιταλίας, όπως τη Βενετία, τη Φλωρεντία, τη Ρώμη και τη Πομπήια.Η Βενετία ήτανε γεμάτη από νερό , ακόμα και τα αστικά λεωφορεία δεν κινούταν πάνω στους δρόμους .Κινούνταν επάνω στο νερό , χωρίς ρόδες αλλά με μηχανές σαν βάρκες. Επίσης στη Βενετία είδαμε ένα εργαστήρι με μουράνο .Εκεί μας έδειξαν πολλά γυάλινα πράγματα. Η Πομπήια είναι μια πόλη που καταστράφηκε από το ηφαίστειο του Βεζούβιου το 79 μ.Χ.Εκεί είδαμε τα σπίτια απλών και πλούσιων ανθρώπων που τα έφεραν στο φως οι ανασκαφές. Ιδιαίτερα εντυπωσιάστηκα από τα ανθρώπινα ευρήματα που δείχνουν τους ανθρώπους την ώρα που πέθαναν.Το ξενοδοχείο της Ρώμης ήταν μοντέρνο .Στο σαλόνι υποδοχής είχε ένα ενυδρείο με ψάρια. Όταν μπήκαμε στο δωμάτιο μας είχε ένα διπλό κρεβάτι και ένα μονό .Πάνω στο κρεβάτι είχε χρωματιστά μαξιλαράκια. Στη Φλωρεντία είδαμε το μεγάλο καθεδρικό ναό με τα όμορφα γλυπτά, τη γέφυρα του ποταμού Άρνου με τα διαφημισμένα κοσμηματοπωλεία, αγάλματα της Αναγέννησης που στολίζουν την πλατεία, όπως το Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου.Στη διάρκεια της εκδρομής μας τρώγαμε ιταλικές πίτσες και υπέροχα ιταλικά παγωτά.Πέρασα πολύ όμορφα και ελπίζω να μπορέσουμε να ξανακάνουμε και άλλα ταξίδια!

Ελένη

Μια εκδρομή στη Waterland

Μια από της τελευταίες Κυριακές του Αυγούστου πήγαμε στη Waterland με την οικογένειά μου. Βρίσκεται έξω από τη Θεσσαλονίκη στην περιοχή Ταγαράδες. Αυτό το μέρος είναι ονειρεμένο! Εκεί τα παιδιά και οι μεγάλοι χαίρονται τις πισίνες με το νερό όλη τη μέρα. Άλλες είναι σαν θάλασσες που στην αρχή είναι ρηχές και μετά βαθαίνουν, άλλες είναι τελείως ρηχές. Υπάρχει όμως και μια πισίνα που κάθε τρία τέταρτα κάνει πολύ μεγάλα κύματα. Εμείς τα πετύχαμε ,κολυμπήσαμε, όμως σύντομα βγήκαμε γιατί φοβηθήκαμε. Ιδιαίτερα μου άρεσε η πισίνα που ονομάζεται το νησί των πειρατών. Αυτή η πισίνα έχει μια μεγάλη κατασκευή από σίδερο και πλαστικό που θυμίζει ένα μεγάλο πειρατικό καράβι. Υπάρχουν τέσσερις νεροτσουλήθρες με διαφορετικά χρώματα και διαφορετικό ύψος. Από εκεί τα παιδιά μπορούν να κυλούν και να πέφτουν με ορμή στην πισίνα. Στις μεγάλες νεροτσουλήθρες περιμένεις στην ουρά για να τσουλήσεις γιατί έχει πολύ κόσμο.'Οταν ανεβαίνεις τις σκάλες πετάγονται νερά. Επίσης έχει ένα μεγάλο κεφάλι πειρατή που γεμίζει με νερό. Όταν γεμίσει το κεφάλι αναποδογυρίζει και ρίχνει όλο το νερό επάνω σου! Για τους πιο τολμηρούς υπάρχουν πιο επικίνδυνες διαδρομές σ' άλλες πισίνες, όπου μπορείς να κατέβεις καθισμένος πάνω σε σαμπρέλες. Σε μερικές πισίνες δεν επιτρέπεται η είσοδος των παιδιών γιατί είναι πάρα πολύ μεγάλες. Σ' αυτό το μέρος έχει καντίνες όπου μπορείς να τρως.Επισκέφτηκα όλες σχεδόν τις πισίνες και ένιωσα απόλυτη χαρά, όταν με πιτσιλούσε το δροσερό νερό. Όταν φεύγαμε στεναχωρέθηκα πολύ. Στην έξοδο είδαμε ένα παγόνι και μετά φύγαμε.

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΛΟΥΤΡΑ ΠΟΖΑΡ

‍Σήμερα με ξύπνησε η μαμά μου βιαστικά για να πάμε μια βόλτα στα λουτρά του Πόζαρ. Δεν είχα ξαναπάει και έτσι ήμουν περίεργος για το πώς θα ήταν το μέρος αυτό.Φάγαμε το πρωινό μας γρήγορα γρήγορα και ξεκινήσαμε να ντυνόμαστε για να φύγουμε.Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για τα λουτρά.Ήταν πολύς ο δρόμος και έτσι η αδελφή μου κοιμήθηκε στο αυτοκίνητο.Όταν φτάσαμε , επειδή είχε λίγο αέρα πήγαμε στις κλειστές πισίνες.Ευτυχώς υπήρχε πισίνα για εμάς και η κυρία που ήταν στην υποδοχή μας έβαλε μέσα. Όταν μπήκαμε στη πισίνα ήταν τόσο ζεστή που έμοιαζε με φούρνο. Κάναμε πολλές βουτιές και μετά βγήκαμε από την πισίνα και πήγαμε σε μια καφετέρια για να ηρεμήσουμε και να πιει έναν καφέ ο μπαμπάς μου.Επίσης ανεβήκαμε πάνω σε μία μικρή γέφυρα για να βγάλουμε φωτογραφίες και να δούμε τον καταρράκτη. Έπειτα πήγαμε να φάμε σε μια όμορφη ταβέρνα και μετά μπήκαμε στο αυτοκίνητο για να επιστρέψουμε στη Θεσσαλονίκη .Τέλος πήγαμε στο ζωολογικό κήπο και είδαμε τις αρκούδες , τις πάπιες και αλλά πολλά ζώα. Οι γονείς μου μου πήραν και ένα παγωτό πύραυλο και μόλις το έφαγα γύρισα κουρασμένος στο σπίτι για ύπνο ευχαριστημένος για την όμορφη μέρα που πέρασα.

Εκδρομή στα Ιωάννινα

Του Αγ.Πνεύματος πήγαμε στα Ιωάννινα. Πέρασα πάρα πολύ ωραία.

Επισκεφτήκαμε το Φετιχιέ τζαμί, που εκει αποκεφαλίσανε τον Αλή Πασα.Το τζαμί είναι χτισμένο στη θέση του μητροπολιτικού

ναού των Ιωαννίνων αφιερωμένο στον Ταξιάρχη Μιχαήλ. Μετά πήγαμε με καραβάκι στο νησί, εκεί είδα και

τον φίλο μου τον Αντώνη. Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε το σπήλαιο των Ιωαννίνων με τον Αντώνη και μετά πήγα

με στα κέρινα ομοιώματα που ήταν όλοι οι ήρωες της Επανάστασης του 1821.

Πέρασα πάρα πολύ ωραία.

Δημήτρης Τ.

Ένα όμορφο μέρος της χώρας μου

Ένα πολύ όμορφο μέρος της χώρας μας , είναι η Κρήτη. Το νησί αυτό , το επισκεφτήκαμε με την οικογένειά μου και μας μάγεψε .

Αρχικά πήγαμε στην Κνωσσό . Αρχαία πόλη που σώζεται μέχρι σήμερα σε πολύ καλή κατάσταση. Το παλάτι , οι μεγάλες κολώνες ,

τα ψηφιδωτά , ο θρόνος , τα μεγάλα πυθάρια και κυρίως οι ιστορίες της αρχαιολόγου μας άφησαν άφωνους.

Επόμενη στάση το τεράστιο ενυδρείο που είχε καρχαρίες , σαλάχια , χέλια και ένα σωρό μεγάλα ψάρια , μα και μικρότερα όπως ο

NEMO (Το ψάρι κλόουν).

Η ξενάγηση συνεχίστηκε στο λιμάνι των Χανίων με το φρούριο και τα κανόνια. Οι υπέροχες παραλίες, όπως το Ελαφονήσι που

για να περάσεις απέναντι στο μικρό νησί πας περπατώντας, μας άφησαν έκπληκτους. Νομίζαμε ότι ζούσαμε σε όνειρο στην λιμνοθάλασσα του Μπάλου .

Το φαράγγι της Σαμαριάς τεράστιο, επιβλητικό, βαθύ και μακρύ .......όποιος αντέχει περπατάει .

Η Μονή Πρεβέλης με τα αμέτρητα σκαλοπάτια και την θεαματική εκβολή του ποταμού στη θάλασσα, την υπέροχη βόλτα με το κανό στον ποταμό και τον τεράστιο βράχο στην ακτή να μας θυμίζει εκεί το παρελθόν .

Τι να πρωτοθυμιθώ: το εξωτικό φοινικόδασος του Βάι , το γραφικό Άγιο Νικόλαο ή τα ιδιόμορφα Σφακιά με τους χωριστούς Κρητικούς

ντυμένους με τα μαύρα ρούχα να μας κερνάνε παντού ρακί ανοίγοντας τα σπίτια και τις καρδιές τους και λέγοντας ιστορίες

του Ψηλορείτη, με το χαμόγελο στα χείλη. Αχ ! ΚΡΗΤΗ είσαι γεμάτη παλικαριά, ήλιο, θάλασσα, ιστορία . Είσαι γεμάτη Ελλάδα και σε

πατάνε πόδια περήφανων Ελλήνων .

Στελιος Ιωαννίδης

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2013

Στην αρχή των διακοπών πήγαμε στο τελευταίο πόδι της Πελοποννήσου, σ’ενα χωριό,στην ΜΕΘΩΝΗ. Πήγαμε και σε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ κάστρο,ήταν τέλειο!!!Μείναμε 4 μέρες και μετά πήγαμε στο εξοχικό του θείου μου σε μια παραλία της Πάτρας για τρεις μέρες.Τρεις μέρες γεμάτες χαρά,μπάνια και διασκέδαση!

Το επόμενο σαβ/κο πήγαμε στον ΜΑΡΜΑΡΑ, όπου κάναμε ένα τεράστιο μπάνιο μαζί με τη Μαρία ως το απόγευμα!Το βράδυ διασκεδάσαμε σε έναν παιδότοπο-πιτσαρία ως τα μεσάνυχτα!Το άλλο πρωί φάγαμε στο φούρνο της Μαρίας,κάναμε κι άλλο μπάνιο, αποχαιρετήσαμε τη Μαρία και φύγαμε για Θεσ/νίκη.

Το άλλο σαβ/κο πήγαμε στους ΑΜΜΟΛΟΦΟΥΣ. Εκεί έχει μεγάλους λόφους από άμμο,έχει ρηχή θάλασσα με πολλή άμμο και είναι απ’τις καλύτερες παραλίες που έχω συναντήσει!

Μετά από λίγες μέρες πήραμε το καράβι για ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Μείναμε τρείς εβδομάδες!!! Πέρασαν τόσο γρήγορα οι μέρες...Κάθε μέρα του καλοκαιριού ήταν μια εμπειρία,μια διασκέδαση,ένα μπάνιο,μιά χαρά!!!

Κάτσαμε μια βδομάδα στ’αυγά μας και ύστερα κάναμε κάμπιγκ στην παραλία του ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ.Μείναμε στη σκηνή μας,κάναμε κάθε μέρα δύο μπάνια και κάναμε και τρεις φίλες!Μια μέρα πήγαμε με το αυτοκίνητο πολύ ψηλά στον Όλυμπο στο χωριό Καρυά.Σε ένα σημείο του δρόμου μας είπαν ότι είναι ένα ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ!Είχε μια μεγάλη κατηφόρα όπου νεκρώσαμε το αυτοκίνητο και αντί να κατεβαίνει, ανέβαινε!!!Ύστερα ρίξαμε λίγο νερό στην άσφαλτο και αντί το νερό να κατηφορίζει,ανηφόριζε!!!Είναι απ’τα περίεργα πράγματα της φύσης! Λίγο πιο πάνω είχε μια υπέροχη καφετέρια που ήταν σαν κήπος και είχε και ένα δενδρόσπιτο. Ανεβήκαμε και ανεβήκαμε και ξανά ανεβήκαμε ώσπου φτάσαμε πολύ ψηλά και έκπληκτοι αντικρύσαμε το ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ πάνω σε ένα βουνό με έλατα.Ήταν ένα πάρκο με τα αγάλματα όλων των Θεών του Ολύμπου και ένα τεράστιο συντριβάνι!!! Την άλλη μέρα ξεστήσαμε τη σκηνή και γυρίσαμε.

Καλοκαιρινές διακοπές...Τι να πείς ,περνάνε πολύ γρήγορα,έ;...